niedziela, 3 stycznia 2010

Początek jak O.S.T.R.

Zakładam bloga pod wpływem spontanicznej zajawki, a spontaniczne zajawki powinno się realizować jeżeli nie wykraczają poza rzeczywistość. Poza tym jest nowy rok, więc należy dokonać jakiś zmian w swoim życiu.

Tytuł bloga nie jest jakiś mega wyrafinowany i przeszywający, ale akurat to przyszło mi do głowy. Będę głównie pisał o rapie (moja mania, kurwa!), ale znajdą się też posty na temat mojego życia oraz piłki nożnej. To tyle w ramach wstępu.

Jako że mamy nowy rok, to panuje moda (generalnie nie ulegam trendom i przeważnie jestem w opozycji do mainstreamu jak Guru) na robienie postanowień. Ja również kilka takowych sobie ustaliłem:

1)Mniej nerwów, agresji i bluźnienia.

2)Koniec kariery jako crazy boris. Czyli koniec wchodzenia na serwery Medal of Honor tylko po to, aby jako crazy boris - zarówno skin oraz ksywa - blokować drzwi, ranić graczy własnej drużyny czy też jakkolwiek przeszkadzać w grze. W każdym razie i tak jestem praktycznie pobanowany na wszystkich możliwych serwerach i mogę "grać" tylko wtedy, kiedy adminów czy moderatów nie ma online (trudno to wyczuć czasami, bo te skurwysnynki zmieniają nicki!)

3)Definitywnie skończyć wchodzić (nawet dla czystej beki z jej społeczności, bo w sumie wchodziłem tylko z tego powodu no i jeszcze z nudy) na najwięszką skazę i pomyłkę w dziejach polskiego (nawet i światowego!) internetu. Portal, który, wg statystyk, był w minionym roku najczęściej odwiedzaną stroną (poza google) przez Polaków! Portal, który jest najlepszy synonimem słowa ''żenia''. Portal, którego ambicja jest większa od tempratury Słońca, kiedy za 5-6 miliardów lat stanie się ono Czerwonym Olbrzymem i pochłonie nasz Układ Słoneczny (to taka naukowa dygresja aby członkowie portalu, o którym mówię trochę poszerzyli swoją wiedzę na temat otaczającego ich świata, która nie ogranicza się do tego, jak napisać komentarzyk czy dodać nową fotkę). Oczywiście mam na myśli naszą-klase, pomijając ze tez są tam normalni ludzie, ale generalnie to jest żenia i kraina pokemonów. Nawet fotka.pl > nasza.klasa.

4)Ograniczyć wydawanie hajsu na zbędne produkty np. wszelkiego rodzaju fast foody (lepiej sobie zrobić kanapkę z salami!) czy inne niepotrzebne rzeczy.

5)Zacząć ćwiczyć hantelkami. Ćwiczyć nie przez 2 tygodnie tak, jak to było w wakacje, ale regularnie, codziennie, aby trochę nabrać siły i sprawić, aby moje ramiona nie wyglądały jak sflaczałe kabanosy.

No, to by było na tyle w tej dziewiczej notce. W następnej napisze o 10 najlepszych płytach, które ujrzały światło dzienne w 2009 roku, więc Stay Tuned jak People Under the Stairs!

1 komentarz:

Unknown pisze...

całkiem ciekawy blog ziomeczku, keep it up